teman saia !

Hearts

Thursday 10 May 2012

~ ! ayat terbaik ! ~

assalamualaikum Pictures, Images and Photos



SIAPA KATA?SIAPA KATA USTAZ tak pernah buat DOSA..SIAPA KATA PAKAR KAUNSELING tak ada MASALAH..SIAPA KATA CIKGU tak pernah buat SILAP..SIAPA KATA CHEF tak pernah masak NASI MENTAH..SIAPA KATA DOKTOR tak pernah SAKIT..SIAPA KATA PROFESOR tak pernah kena tipu..(walaupun PROFESOR serba TAHU..)...INGATLAH Bahawa,,Semua MANUSIA yang HIDUP Di DUNIA ini,,ALLAH berikan KELEBIHAN dan KEKURANGAN masing2..ALLAH berikan KELEBIHAN,,Bukanlah 100% diBERI semua pengeTAHUan..ALLAH berikan KEKURANGAN,,Bukanlah sehingga ia mengHINAkan..Terkadang sengaja ALLAH menyulitkan perkara yang kita PAKAR,,AGAR kita tidak perlu SOMBONG..AGAR kita sentiasa menjadi HAMBA yang berSYUKUR kepada-NYA

boy : "awak nak tahu sesuatu tak?"girl : "ape dia awak?"boy : "setiap kali saya pandang awak tanpa bertudung, selangkah ibu bapa awak menghampiri neraka tau..itu baru saya, kalau campur ngn budak laki kelas awak, budak lelaki jiran-jiran awak..dengan masyarakat...agak2 la kan, mampu ke ibu bapa awak masuk syurga eh?"girl : "hurmmm..,saya mintak maaf awak..lepas nih saya akan pakai tudung dan tutup aurat saya"boy : "awak jgn mintak maaf dengan sy...tp dengan ibu bapa awak dan Allah kerana tidak menjaga aurat"girl : "baik awak"boy : "haaaa..macam tu la anak solehah...sejuk perut mak awak mengandungkan awak tau..:D"

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers