teman saia !

Hearts

Sunday, 22 January 2012

aku sayang kamu

Aku sayang kamu..
pertama kali terpandang..
seakan ada tarikan magnet yang menarik
aku tak tahu kuasa apakah itu
tapi yang pasti kamu bisa buat
denyut nafasku bagaikan terhenti
kehidupanku ceria selalu...
hanya kerna ku pahat wajahmu dalam mindaku

Aku sayang kamu..
memang ku akui
aku memang sukar untuk meluahkan rasa
bahkan merona segan melakar bicara rindu
melafazkan kata-kata cinta
tapi dengan kamu segalanya ingin
aku muntahkan apa yang terpendam
agar kau bisa mengerti..

Aku sayang kamu..
walau tanpa tanda noktah yang pasti
tanpa talian perhubungan hati
aku senang begini..
biar rasa rindu dan tertanya-tanya itu
bisa buat hati kita jadi dekat selalu
 
kerna Kuasa itu lebih mengetahui segalanya..

Aku memang sayang kamu..
namun aku lebih menyayangi diriku sendiri
kerna aku takut rasa sayang yang melampau
padamu bisa buat aku melukai diriku..
bisa meruntuhkan kekuatan yang kembali
ku pertahankan.
dan aku paling takut andai
tiba-tiba kamu hilang.. seperti mereka
jadi biarlah yang tersirat dan tersurat itu
ku genggam erat dalam lipatan hati
andai ada restu Ilahi pastikan jadi milik ku..

Kamu yang aku sayang, ku sentiasa doakan yang terbaik buat mu.. 


Saturday, 21 January 2012

aku dan nasib..

slm hye,,ape habaq korg,,dah lme aq x bkak fb kn,,tbe2 ase indu lak kt fb,,ngee,,bkn ape,,sibuk skit,,cmni teje owg pompuan,,manyak bisy maa!!nak citer skit tentang hari yg agak malang sikit yg terjadi pade 20.1.2012 antara aq dan abg aq,,ooops!! slap cetak..dgn kakak aq lee..
..ringkas je,,at satu malam..aq naeklah moto.(pandai dowh lonim naek muto)..sbb nak p amek my sister..kakak aq laa balik dari kerja..aq p sorang2 je..hehe..so sampai la dan amek kaka aq..dipertengahan jalan,,tbe2 akk aq tu gian lak nk bawak moto..(tukar bawak)..so sbgai adik yg baik..(poyo eh kaw menyol)..aq bagi jela..akk aq tu bkn nyer pandai sgt bawak pun,,so sampai kt satu selekoh,,ade la tembok...( tak sangka aq akk aku lebih racing dr aq)..dgn tembok2 dilanggar nye,,dush! kami berdua jatoh,,jahanam motor aq,,aq cndrik un sakit pingang,,apela racing punyer akk,,ingatkn aq je dulu dgn lonkang2 aq redah,,ni tembok pun ko langgar kak,,nasib lha aq x patah law patah..x sempat lha aq nak berumah kak hehe..

dipendekkn crite,,aku mendapat luka2 ringan je,,akk aq lg ringan lukanye,,slamber je dye,,cuma motor aq je parah ckit..hehe ,,slamat aq,,so aq nak nasihatkn korang bawak moto tu hati2 yea,,utamakn keselamatan..hidup lebih sehat..tu jelah kesah malangku..sekian.....