teman saia !

Hearts

Saturday, 21 January 2012

aku dan nasib..

slm hye,,ape habaq korg,,dah lme aq x bkak fb kn,,tbe2 ase indu lak kt fb,,ngee,,bkn ape,,sibuk skit,,cmni teje owg pompuan,,manyak bisy maa!!nak citer skit tentang hari yg agak malang sikit yg terjadi pade 20.1.2012 antara aq dan abg aq,,ooops!! slap cetak..dgn kakak aq lee..
..ringkas je,,at satu malam..aq naeklah moto.(pandai dowh lonim naek muto)..sbb nak p amek my sister..kakak aq laa balik dari kerja..aq p sorang2 je..hehe..so sampai la dan amek kaka aq..dipertengahan jalan,,tbe2 akk aq tu gian lak nk bawak moto..(tukar bawak)..so sbgai adik yg baik..(poyo eh kaw menyol)..aq bagi jela..akk aq tu bkn nyer pandai sgt bawak pun,,so sampai kt satu selekoh,,ade la tembok...( tak sangka aq akk aku lebih racing dr aq)..dgn tembok2 dilanggar nye,,dush! kami berdua jatoh,,jahanam motor aq,,aq cndrik un sakit pingang,,apela racing punyer akk,,ingatkn aq je dulu dgn lonkang2 aq redah,,ni tembok pun ko langgar kak,,nasib lha aq x patah law patah..x sempat lha aq nak berumah kak hehe..

dipendekkn crite,,aku mendapat luka2 ringan je,,akk aq lg ringan lukanye,,slamber je dye,,cuma motor aq je parah ckit..hehe ,,slamat aq,,so aq nak nasihatkn korang bawak moto tu hati2 yea,,utamakn keselamatan..hidup lebih sehat..tu jelah kesah malangku..sekian.....

No comments:

Post a Comment